usluge - razvoj rjesenja

RAZVOJ RJEŠENJA

usluge - implementacija

IMPLEMENTACIJA
PROIZVODA

usluge - konzalting i edukacija

KONZALTING I
EDUKACIJA

usluge - korisnička podrška

KORISNIČKA
PODRŠKA

Razvoj rješenja

Rješenja prema zahtjevima korisnika čine većinu naših referentnih projekata.

Kreiramo ih za korisnike različitih tržišnih segmenata i posebnostima poslovnih procesa koje podržavaju.

Od nas ne dobivate samo softver, već i značajno industrijsko i domensko znanje. Područja u kojima su IGEA stručnjaci među najboljima u klasi pri poslovnom savjetovanju, implementaciji i razvoju IT rješenja su: GIS sustavi, zemljišna administracija (s naglaskom na domenu katastra i zemljišne knjige), upravljanje imovinom, upravljanje predmetima te pripadne zakonske i regulatorne okvire.

Pomoći ćemo vam da tvrtku digitalno transformirate i riješite operativne probleme. Imamo sve što nam za to treba, jako poslovno i informatičko znanje.

razvoj rješenja
Implementacija rješenja

Implementacija vlastitih rješenja

IGEA ima 30-godišnje iskustvo u implementaciji, kako vlastitih gotovih softverskih proizvoda i rješenja, tako i aplikacijskih sustava drugih proizvođača.

Istražite naše GIS rješenje IGEO GIS platforma.

Implementacija se prilagođava specifičnim potrebama kupca, njegovim poslovnih procesima i tehnološkoj bazi, pa se konačni rezultat po učinkovitosti može mjeriti sa sustavom dizajniranim po mjeri korisnika.

Bez obzira da li trebate gotovo rješenje ili izradu sustava prema zahtjevima i mjeri vaše tvrtke, naši vrhunski stručnjaci u potpunosti provode implementaciju po sistemu ključ-u-ruke. Dizajniramo, razvijamo, konfiguriramo i prilagođavamo traženi sustav tijekom implementacijskog projekta u skladu s najboljom projektnom praksom, što najbolje dokazuje lista uspješnih projekata, zadovoljnih korisnika uz strukovne nagrade za naše stručnjake kao priznanje izvrsnosti u radu i rezultatima.

Konzalting i edukacija

IGEA zapošljava preko 50 stručnjaka raznih profila koji posjeduju specijalistička znanja iz raznih područja razvoja informacijskih tehnologija. Konzultiramo u području primjene informacijskih tehnologija, organizaciji informatike, vođenju projekata te nadzoru i reviziji.

PRIMJENA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA
U području primjene informacijskih tehnologija IGEA, na temelju dugogodišnjih iskustava u razvoju IT rješenja na Oracle, Microsoft, Java i Open Source tehnologijama, nudi konzultantske usluge u području:

  • poslovne analize
  • razvoj aplikacija
  • sistemska administracija
  • sistemska integracija

Svojim specifičnim znanjima i iskustvom u razvoju informatičkih rješenja naši stručnjaci u suradnji sa stručnjacima IN2 grupe pokrivaju potrebe javnog sektora, zdravstva, financijskog sektora i sektora osiguranja, gospodarstva i telekomunikacija.

VOĐENJE PROJEKATA
Pomažemo vam iskustvom svojih voditelja projekata koji su znanja stjecali na brojnim tehnološkim projektima u tvrtkama iz najrazličitijih tržišnih segmenata. Svi projekti koje izvodi IGEA dovršavaju se u roku, unutar budžeta i u dogovorenom opsegu.

Konzalting i edukacija

NADZOR I REVIZIJA
Potpora tvrtkama koje imaju potrebna znanja i resurse za samostalno upravljanje informatikom no kojima je, s vremena na vrijeme, potrebna nezavisna procjena postojećeg stanja s ciljem ostvarivanja mogućih poboljšanja.

Korisnička podrška

IGEA pruža niz međusobno usklađenih usluga održavanja i podrške korisnicima, kojima prati sve promjene u informacijskim sustavima korisnika. Te usluge usklađene su s ITIL normama za upravljanje uslugama u informatici i temelje se na najboljim svjetskim praksama. Usluge podrške informacijskim sustavima koje nudi IGEA su nadzor rada informacijskog sustava, otklanjanje zastoja u radu sustava, pomoć korisnicima i nadogradnja postojećeg sustava:

NADZOR RADA INFORMACIJSKOG SUSTAVA
Cilj ove usluge je preventivni nadzor određenih parametara informacijskog sustava te planske izvedbe promjena nad sustavom kako bi se prevenirali zastoji u radu. IGEA stručnjaci provjeravaju parametre i o njihovim vrijednostima izvještavaju korisnika. O svakoj potencijalno opasnoj situaciji korisnik se trenutno izvještava te mu se preporučuju preventivne aktivnosti koje će spriječiti zastoj ili ozbiljno narušavanje performansi sustava.

OTKLANJANJE ZASTOJA U RADU SUSTAVA
Zastojem u radu sustava podrazumijeva se svako ponašanje sustava koje je za korisnika neočekivano. Korisnik prijavljuje zastoj sustava koji se rješava u skladu s prioritetom. Cilj ove usluge je što hitnije rješavanje zastoja kako bi korisnik nastavio s radom i kako bi se utjecaj zastoja na poslovanje sveo na minimum.

Korisnička podrška

I u slučaju korektnog rada sustava, korisnici ponekad nemaju dovoljno iskustva za učinkovito korištenje sustava. Budući da IGEA stručnjaci imaju znanje o funkcionalnostima i konkretnoj poslovnoj primjeni informacijskog sustava u mogućnosti su korisniku pružiti podršku u korištenju sustava u konkretnoj situaciji.

Trebate pomoć oko izbora rješenja ili dodatne informacije?
Tim IGEA stručnjaka brzo odgovara na sva pitanja.