U osnovi dosadašnjeg uspjeha IGEA-e nalazi se zadovoljavanje potreba klijenata – korisnika naših informacijskih sustava. Uprava IGEA-e je svjesna važnosti kvalitete i informacijske sigurnosti ugrađenih u proizvode i usluge, kao i procesa upravljanja njihovom isporukom kada je riječ o zadovoljavanju potreba svojih klijenata. Zaposlenici tvrtke predstavljaju najvrjedniji resurs kojim tvrtka raspolaže te propisanim smjernicama za kvalitetu, zaštitu okoliša te informacijsku sigurnost, tvrtka osigurava zahtijevanu kvalitetu proizvoda, zaštitu informacija i postiže odgovarajuću motivaciju zaposlenika. Sve aktivnosti i procesi koji mogu imati utjecaj na kvalitetu proizvoda i usluga moraju biti sustavno planirani i provedeni u kontroliranim uvjetima.
Čimbenici poput:
Svrha ovog Integriranog Sustava Upravljanja je povećanje zadovoljstva naših klijenata kao i potvrđivanje naše sposobnosti da potencijalnim klijentima nudimo sigurne i kvalitetne proizvode i usluge uz maksimalnu sigurnost podataka zaštitu i sprečavanje onečišćenja okoliša, uz poštivanje svih primjenjivih zakonskih obaveza.
Uspostavom Integriranog Sustava Upravljanja, IGEA postavlja okvir za definiranje dugoročnih i kratkoročnih ciljeva upravljanja te se obvezuje da će kontinuirano upravljati rizicima koji mogu utjecati na interne procese tvrtke, okoliš, ekonomsku stabilnost te etičke vrijednosti koji mogu narušiti kvalitetu proizvoda i usluga.
Ova politika kvalitete dostupna je svim zainteresiranim stranama na internetskoj stranici.
U Varaždinu, 21.05.2021.
Predsjednica Uprave IGEA,
Jarmila Pezo