Upravljački mehanizmi za inicijalizaciju poslovnih procesa prema referentnim korisničkim dokumentima za deklaraciju:
Ovaj korisnički prilagodljiv aplikacijski sustav pomaže institucijama i organizacijama u digitalnoj transformaciji uvođenjem digitalnog (i digitaliziranog) dokumenta u procese primanja, obrade i otpremanja.
Sustavi bazirani na CMP platformi su primjenjivi u:

dinamički generirana sučelja prema ulogama korisnika uz procesni način rada, ergonomski unos te konfigurabilni prikaz tabličnih podataka

proširivost osnovnog modela podataka dodatnim podatkovnim strukturama (meta-podaci) te njihovo generičko prikazivanje u upisnim formama

integracijske komponente za uvoz i izvoz podataka u druge sustave

sustav poslovnog izvješćivanja

izvoz ekranskih podataka u tablične formate

generiranje dokumenata temeljem predložaka i meta podataka, digitalno potpisivanje i spremanje u konačne formate samo za čitanje

spremanje i čuvanje dokumenata u različitim sustavima za upravljanje dokumentima (DMS)

podsustavi za bilježenje procesnih radnji i povijesti promjena, slanje notifikacija i upozorenja, određivanje prava, te ostala administriranja i konfiguriranja

održavanje zajedničkog registra osoba (dionika)

ADMINISTRATIVNI MODUL

PREZENTACIJSKI MODUL

INTEGRACIJSKI MODUL

PROCESNI MODUL

IZVJEŠTAJNI MODUL
Jedinstveni sustav evidentiranja i upravljanja predmetima i dokumentima na sudovima (prekršajno postupanje).

ZAPRIMANJE
upis podneska, upis ePodneska, osnivanje predmeta, automatsko raspoređivanje predmeta

OTPREMANJE
pismena za otpremanje, otpremljena pismena, pismena za ponovnu otpremu, integracija s elektroničkom poštanskom knjigom ePK

ARHIVIRANJE
arhiviranje riješenog predmeta, izdavanje predmeta iz arhive, izlučivanje predmeta iz arhive

RJEŠAVANJE
ispitivanje podneska, pripremni postupak, zakazivanje događaja, razdvajanje postupka, održavanje događaja, donošenje odluke, određivanje pravomoćnosti, spajanje predmeta, statistička obrada

IZVJEŠĆA
upravljački dodaci, statistika
Upravljanje zatvorskim procesima, predmetima i dokumentima u kaznionicama, zatvorima i odgojnim zavodima i središnjoj upravi UZS.

ZAPRIMANJE I NAJAVA TJERALICA
evidentiranje dokumenta i kreiranje predmeta prema najavama sudova i tjeralicama

PRIJAM
procesi prijama zatvorenika u zatvorski sustav

MATICA
obrada matičnih podataka o zatvorenicima, preuzimanje zatvorenika, zaprimanje zatvorenika, upis u maticu, produljenje istražnog zatvora, izlazak iz kaznenog tijela, poziv na ročišta, preprate ili knjiga prolaznih, bijeg, stegovni postupak, kalendar, prikaz upisnika, pomoćne evidencije iz matice, stegovni postupak
pismena za otpremanje, otpremljena pismena, pismena za ponovnu otpremu, integracija s elektroničkom poštanskom knjigom ePK

DIJAGNOSTIKA
procesi obrade zatvorenika u dijagnostičkom roku, priprema dijagnostičkih aktivnosti, dijagnostički postupak, izvješće dijagnostike

TRETMAN
procesi evidentiranja dokumenata po tretmanskim obradama, prijam, posjete, pošta, izlasci, godišnji odmor, provedba, rad, posebni program, razgovori i zapažanja.

OSIGURANJE
procesi iz domene osiguranja, 50-ak specifičnih evidencija grupirane u evidencije ulaza i izlaza, evidencije transfera zatvorenika, evidencije rukovanja paketima, pošiljkama, tel. razgovorima, tretmanske evidencije u kontekstu službe osiguranja, evidencije administracije zaposlenika

ZDRAVSTVENA ZAŠTITA
evidentiranje liječenja i zdravstvene obrade

NADZORNI MODUL
prikaz podatka za središnju upravu UZS
upravljanje probacijskim procesima, predmetima i dokumentima u probacijskim uredima i središnjoj upravi UZS

PROBACIJA
osnivanje predmeta, vođenje neupravnog postupka, automatsko urudžbiranje

ROKOVI
upravljanje rokovima i poduzimanje potrebnih radnji

SLUŽBENE BILJEŠKE
evidentiranje bilješki

SPP OBRAZAC
programsko izračunavanje vrijednosti podataka o vjerojatnosti ponovnog počinjenja kaznenog djela
je sveobuhvatan informacijski sustav za uredsko poslovanje prilagođen „on-line“ poslovanju.

PISARNICA
zaprimanje pismena, pregled predmeta po vrstama pismena, uređivanje detalja predmeta, dodavanje akata i priloga, stranki, žalbi, ispis omota spisa te pretraživanje pismena po svim mogućim kriterijima

REFERENTI
evidencija o dostavljenim i primljenim predmetima prijavljenog referenta, te pretraživanje pismena po svim mogućim kriterijima

LOKALNI ŠIFARNICI
evidencija o upisnicima, dosjeima, organizacijskim jedinicama, referentima, strankama i ostalim domenama koje definira organizacija

CENTRALNI ŠIFARNICI
evidencije svih ostalih parametara propisanih uredbom i potrebnih za nesmetan rad aplikacije
Trebate pomoć oko izbora rješenja ili dodatne informacije?
Tim IGEA stručnjaka brzo odgovara na sva pitanja.