usluge - razvoj rjesenja

SOLUTION
DEVELOPMENT

usluge - implementacija

PRODUCT
IMPLEMENTATION

usluge - konzalting i edukacija

CONSULTING AND
EDUCATION

usluge - korisnička podrška

CUSTOMER
SUPPORT

Solution development

Solutions according to customer requirements make up the majority of our reference projects.

We create them for users from different market segments and for the specifics of the business processes they support.

You get from us not only software, but also extensive industry and technical knowledge. Areas in which IGEA’s experts are among the best in class in business consulting, implementation and development of IT solutions are: GIS systems, land administration (with a focus on Cadastre and land registry), asset management, case management and related legal and regulatory frameworks.

We help you digitally transform your business and solve operational problems. We have everything we need to do this, strong business and IT knowledge.

razvoj rješenja
Implementacija rješenja

Implementation of own solutions

IGEA ima 30-godišnje iskustvo u implementaciji, kako vlastitih gotovih softverskih proizvoda i rješenja, tako i aplikacijskih sustava drugih proizvođača.

Istražite naše GIS rješenje IGEO GIS platforma.

Implementacija se prilagođava specifičnim potrebama kupca, njegovim poslovnih procesima i tehnološkoj bazi, pa se konačni rezultat po učinkovitosti može mjeriti sa sustavom dizajniranim po mjeri korisnika.

Bez obzira da li trebate gotovo rješenje ili izradu sustava prema zahtjevima i mjeri vaše tvrtke, naši vrhunski stručnjaci u potpunosti provode implementaciju po sistemu ključ-u-ruke. Dizajniramo, razvijamo, konfiguriramo i prilagođavamo traženi sustav tijekom implementacijskog projekta u skladu s najboljom projektnom praksom, što najbolje dokazuje lista uspješnih projekata, zadovoljnih korisnika uz strukovne nagrade za naše stručnjake kao priznanje izvrsnosti u radu i rezultatima.

Consulting and education

IGEA zapošljava preko 50 stručnjaka raznih profila koji posjeduju specijalistička znanja iz raznih područja razvoja informacijskih tehnologija. Konzultiramo u području primjene informacijskih tehnologija, organizaciji informatike, vođenju projekata te nadzoru i reviziji.

PRIMJENA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA
U području primjene informacijskih tehnologija IGEA, na temelju dugogodišnjih iskustava u razvoju IT rješenja na Oracle, Microsoft, Java i Open Source tehnologijama, nudi konzultantske usluge u području:

  • poslovne analize
  • razvoj aplikacija
  • sistemska administracija
  • sistemska integracija

Svojim specifičnim znanjima i iskustvom u razvoju informatičkih rješenja naši stručnjaci u suradnji sa stručnjacima IN2 grupe pokrivaju potrebe javnog sektora, zdravstva, financijskog sektora i sektora osiguranja, gospodarstva i telekomunikacija.

PROJECT MANAGEMENT
Pomažemo vam iskustvom svojih voditelja projekata koji su znanja stjecali na brojnim tehnološkim projektima u tvrtkama iz najrazličitijih tržišnih segmenata. Svi projekti koje izvodi IGEA dovršavaju se u roku, unutar budžeta i u dogovorenom opsegu.

Konzalting i edukacija

SUPERVISION AND AUDIT
Potpora tvrtkama koje imaju potrebna znanja i resurse za samostalno upravljanje informatikom no kojima je, s vremena na vrijeme, potrebna nezavisna procjena postojećeg stanja s ciljem ostvarivanja mogućih poboljšanja.

Customer support

IGEA pruža niz međusobno usklađenih usluga održavanja i podrške korisnicima, kojima prati sve promjene u informacijskim sustavima korisnika. Te usluge usklađene su s ITIL normama za upravljanje uslugama u informatici i temelje se na najboljim svjetskim praksama. Usluge podrške informacijskim sustavima koje nudi IGEA su nadzor rada informacijskog sustava, otklanjanje zastoja u radu sustava, pomoć korisnicima i nadogradnja postojećeg sustava:

SUPERVISION OF INFORMATION SYSTEM OPERATION
Cilj ove usluge je preventivni nadzor određenih parametara informacijskog sustava te planske izvedbe promjena nad sustavom kako bi se prevenirali zastoji u radu. IGEA stručnjaci provjeravaju parametre i o njihovim vrijednostima izvještavaju korisnika. O svakoj potencijalno opasnoj situaciji korisnik se trenutno izvještava te mu se preporučuju preventivne aktivnosti koje će spriječiti zastoj ili ozbiljno narušavanje performansi sustava.

OTKLANJANJE ZASTOJA U RADU SUSTAVA
Zastojem u radu sustava podrazumijeva se svako ponašanje sustava koje je za korisnika neočekivano. Korisnik prijavljuje zastoj sustava koji se rješava u skladu s prioritetom. Cilj ove usluge je što hitnije rješavanje zastoja kako bi korisnik nastavio s radom i kako bi se utjecaj zastoja na poslovanje sveo na minimum.

Korisnička podrška

I u slučaju korektnog rada sustava, korisnici ponekad nemaju dovoljno iskustva za učinkovito korištenje sustava. Budući da IGEA stručnjaci imaju znanje o funkcionalnostima i konkretnoj poslovnoj primjeni informacijskog sustava u mogućnosti su korisniku pružiti podršku u korištenju sustava u konkretnoj situaciji.

Need help selecting a solution or additional information?
A team of IGEA experts will quickly answer all your questions

Naše web stranice koriste kolačiće kako bismo vam omogućili najbolje korisničko iskustvo. Za više detalja pročitajte našu politiku privatnosti. Pregledavanjem web stranice slažete se s uvjetima korištenja.