usluge - razvoj rjesenja

RAZVOJ RJEŠENJA

usluge - implementacija

IMPLEMENTACIJA
PROIZVODA

usluge - konzalting i edukacija

KONZALTING I
EDUKACIJA

usluge - korisnička podrška

KORISNIČKA
PODRŠKA

Razvoj rješenja

Rješenja prema zahtjevima korisnika čine većinu naših referentnih projekata.

Kreiramo ih za korisnike različitih tržišnih segmenata i posebnostima poslovnih procesa koje podržavaju.

Od nas ne dobivate samo softver, već i značajno industrijsko i domensko znanje. Područja u kojima su IGEA stručnjaci među najboljima u klasi pri poslovnom savjetovanju, implementaciji i razvoju IT rješenja su: GIS sustavi, zemljišna administracija (s naglaskom na domenu katastra i zemljišne knjige), upravljanje imovinom, upravljanje predmetima te pripadne zakonske i regulatorne okvire.

Pomoći ćemo vam da tvrtku digitalno transformirate i riješite operativne probleme. Imamo sve što nam za to treba, jako poslovno i informatičko znanje.

razvoj rješenja
Implementacija rješenja

Implementacija vlastitih rješenja

IGEA ima 30-godišnje iskustvo u implementaciji, kako vlastitih gotovih softverskih proizvoda i rješenja, tako i aplikacijskih sustava drugih proizvođača.

Istražite naše GIS rješenje IGEO GIS platforma.

Implementacija se prilagođava specifičnim potrebama kupca, njegovim poslovnih procesima i tehnološkoj bazi, pa se konačni rezultat po učinkovitosti može mjeriti sa sustavom dizajniranim po mjeri korisnika.

Bez obzira da li trebate gotovo rješenje ili izradu sustava prema zahtjevima i mjeri vaše tvrtke, naši vrhunski stručnjaci u potpunosti provode implementaciju po sistemu ključ-u-ruke. Dizajniramo, razvijamo, konfiguriramo i prilagođavamo traženi sustav tijekom implementacijskog projekta u skladu s najboljom projektnom praksom, što najbolje dokazuje lista uspješnih projekata, zadovoljnih korisnika uz strukovne nagrade za naše stručnjake kao priznanje izvrsnosti u radu i rezultatima.

Konzalting i edukacija

IGEA zapošljava preko 50 stručnjaka raznih profila koji posjeduju specijalistička znanja iz raznih područja razvoja informacijskih tehnologija. Konzultiramo u području primjene informacijskih tehnologija, organizaciji informatike, vođenju projekata te nadzoru i reviziji.

PRIMJENA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA
U području primjene informacijskih tehnologija IGEA, na temelju dugogodišnjih iskustava u razvoju IT rješenja na Oracle, Microsoft, Java i Open Source tehnologijama, nudi konzultantske usluge u području:

  • poslovne analize
  • razvoj aplikacija
  • sistemska administracija
  • sistemska integracija

Svojim specifičnim znanjima i iskustvom u razvoju informatičkih rješenja naši stručnjaci u suradnji sa stručnjacima IN2 grupe pokrivaju potrebe javnog sektora, zdravstva, financijskog sektora i sektora osiguranja, gospodarstva i telekomunikacija.

VOĐENJE PROJEKATA
Pomažemo vam iskustvom svojih voditelja projekata koji su znanja stjecali na brojnim tehnološkim projektima u tvrtkama iz najrazličitijih tržišnih segmenata. Svi projekti koje izvodi IGEA dovršavaju se u roku, unutar budžeta i u dogovorenom opsegu.

Konzalting i edukacija

NADZOR I REVIZIJA
Potpora tvrtkama koje imaju potrebna znanja i resurse za samostalno upravljanje informatikom no kojima je, s vremena na vrijeme, potrebna nezavisna procjena postojećeg stanja s ciljem ostvarivanja mogućih poboljšanja.

Korisnička podrška

IGEA pruža niz međusobno usklađenih usluga održavanja i podrške korisnicima, kojima prati sve promjene u informacijskim sustavima korisnika. Te usluge usklađene su s ITIL normama za upravljanje uslugama u informatici i temelje se na najboljim svjetskim praksama. Usluge podrške informacijskim sustavima koje nudi IGEA su nadzor rada informacijskog sustava, otklanjanje zastoja u radu sustava, pomoć korisnicima i nadogradnja postojećeg sustava:

NADZOR RADA INFORMACIJSKOG SUSTAVA
Cilj ove usluge je preventivni nadzor određenih parametara informacijskog sustava te planske izvedbe promjena nad sustavom kako bi se prevenirali zastoji u radu. IGEA stručnjaci provjeravaju parametre i o njihovim vrijednostima izvještavaju korisnika. O svakoj potencijalno opasnoj situaciji korisnik se trenutno izvještava te mu se preporučuju preventivne aktivnosti koje će spriječiti zastoj ili ozbiljno narušavanje performansi sustava.

OTKLANJANJE ZASTOJA U RADU SUSTAVA
Zastojem u radu sustava podrazumijeva se svako ponašanje sustava koje je za korisnika neočekivano. Korisnik prijavljuje zastoj sustava koji se rješava u skladu s prioritetom. Cilj ove usluge je što hitnije rješavanje zastoja kako bi korisnik nastavio s radom i kako bi se utjecaj zastoja na poslovanje sveo na minimum.

Korisnička podrška

I u slučaju korektnog rada sustava, korisnici ponekad nemaju dovoljno iskustva za učinkovito korištenje sustava. Budući da IGEA stručnjaci imaju znanje o funkcionalnostima i konkretnoj poslovnoj primjeni informacijskog sustava u mogućnosti su korisniku pružiti podršku u korištenju sustava u konkretnoj situaciji.

Trebate pomoć oko izbora rješenja ili dodatne informacije?
Tim IGEA stručnjaka brzo odgovara na sva pitanja.

Naše web stranice koriste kolačiće kako bismo vam omogućili najbolje korisničko iskustvo. Za više detalja pročitajte našu politiku privatnosti. Pregledavanjem web stranice slažete se s uvjetima korištenja.