AKTUALNO
Predstavljanje platforme IGEO na GeoMeetupu13.12.2017.

 Nakon uspješnog predstavljanja na konferenciji FOSS4G Europe ovog srpnja u Parizu, prezentirali smo našu IGEO geoprostornu platformu i na domaćem GeoMeetupu. GeoMeetup je okupljanje domaćih profesionalaca, studenata i entuzijasta koji se bave GIS-om. Event je javan, održava se jednom mjesečno i organizacijski je potpomognut firmama iz privatnog sektora te od strane Geodetskog fakulteta. Event u studenom,  kojem je prisustvavalo oko 140 ljudi, je predavanjem, hranom i pićem sponzorirala IGEA!

Jarmila Pezo dobitnica nagrade Menadžer godine 2017.06.12.2017.

U organizaciji Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA u Hotelu Westin u Zagrebu održan je  27. susret CROMA  u okviru kojeg su dodijeljene nagrade „Menadžer i poduzetnik godine„ u devet  kategorija.

Naša predsjednica uprave IGEA Jarmila Pezo proglašena je projekt menadžericom godine, u prvom redu zbog zasluga na poboljšanju transparentnosti i konkurentnosti javnog sektora uz pomoć suvremenih informatičkih tehnologija. 

Hrvatsko udruženje menadžera i poduzetnika CROMA osnovano 16. studenog 1990. godine kao dobrovoljna strukovna organizacija čiju programsku filozofiju i društveni status određuju nezavisnost, nestranački i nevladin karakter, neprofitna djelatnost, interesna i strukovna solidarnost

Članovi udruženja su glavni menadžeri, predsjednici i članovi uprava trgovačkih društava, menadžeri pojedinih poslovnih funkcija, privredni rukovoditelji u komorskom sustavu i drugim gospodarskim asocijacijama i institucijama te direktori/vlasnici poduzeća.

Čestitamo našoj Jarmili, a ovo je samo još jedan dokaz kako se sposobnošću, znanjem, energijom ali nadasve vizijom dolazi do napretka. 

 

IGEA kontinuirano radi na poboljšanju transparentnosti i konkurentnosti javnog sektora uz pomoć suvremenih informatičkih tehnologija31.03.2017.

 IGEA je za Državnu geodetsku upravu razvila aplikaciju e-Oglasna ploča (https://e-obavijesti.dgu.hr/) koja sukladno čl. 8 Zakona o mjerama za smanjenje troškova postavljanja elektroničkih komunikacijskih mreža velikih brzina („Narodne novine“ br. 121/16) omogućuje objavljivanje obavijesti o tekućim i planiranim građevinskim radovima i koja će značajno pridonijeti učinkovitijem i racionalnijem trošenju financijski sredstava vezanih za izgradnju infrastrukture.

Ova aplikacija omogućuje objavljivanje i pristup informacijama o tekućim i planiranim građevinskim radovima i kao takva predstavlja prvu fazu uspostave Jedinstvene informacijske točke. Aplikacija na vrlo jednostavan i user friendly način mrežnim operatorima omogućuje zaprimanje, unos i dostavu obavijesti, te objavljivanje i pregled zaprimljenih obavijesti o tekućim ili planiranim građevinskim radovima, a koje su mrežni operatori sukladno Zakonu obavezni objaviti putem Jedinstvene informacijske točke u svrhu koordinacije građevinskih radova.
Veliko priznanje IGEI dodijeljeno na PMI konferenciji11.11.2016.

U Zagrebu je od 9. do 11. studenog 2016. godine održana PMI konferencije u sklopu koje su dodijeljena posebna priznanja tvrtkama i voditeljima pojedinih projekata.

Na spomenutoj konferenciji nagrađeni su i naši voditelji projekata: Mario Patafta iz IGEE za projekt 'Rollout JCMS' - projekt nadgradnje i primjene novog sustava upravljanja predmetima i dokumentima koji koriste svi prekršajni sudovi u Republici Hrvatskoj te Igor Gorečan iz IN2 za vođenje projekta eSavjetovanje.

Tvrtka IGEA već niz godina radi na projektima za prekršajne sudove, a nagrađeni projekt proveden je tijekom 2015. godine. Poseban značaj nagrade je u doprinosu povećanja transparentnosti i poboljšanja učinkovitosti državne i lokalne samouprave. Prilikom ocjenjivanja uzimalo se u obzir više kriterija kao što su uspješno ispunjavanja svih projektnih ciljeva kod naručitelja projekta i značajan doprinos za potrebe šire društvene zajednice. U obzir se također uzimala primjena strukturirane metodologije vođenja projekta, kriterij kompleksnosti, inovativnosti te ostvarivanje ciljeva prije planiranih vremenskih okvira.

Čestitamo voditeljima na dodijeljenim priznanjima.

Igea osvojila plaketu Zlatna kuna10.10.2016.

Varaždinska softverska tvrtka Igea osvojila je plaketu Zlatna kuna za najuspješnije malo trgovačko društvo u Varaždinskoj županiji u 2015. godini.

Direktorica Igee Tanja Pušelj Ostroški plaketu je preuzela na svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća HGK – Županijske komore Varaždin, održanoj u Varaždinu.

Priznanje Zlatna kuna dodjeljuje se za uspješnost u poslovanju i doprinos hrvatskom gospodarstvu od 1993. godine. IN2 je 2011. godine osvojio Zlatnu kunu u kategoriji srednjih tvrtki na nacionalnoj razini, a sada mu se pridružila i Igea na županijskoj razini.

      

Igea u novom Gospodarskom vijeću HGK Varaždin15.04.2016.

Tanja Pušelj Ostroški, članica Uprave IN2 grupe i direktorica varaždinske Igee, sljedeće četiri godine bit će članica gospodarskog vijeća Hrvatske gospodarske komore pri Županijskoj komori Varaždin.

Gospodarsko vijeće zastupat će interese gospodarstva, s naglaskom na bolji status izvozne industrije te usklađivanje obrazovnog sustava s potrebama gospodarstva.

Prilikom sastavljanju vijeća, u obzir su se uzimali izvoz i broj zaposlenih te briga o teritorijalnoj zastupljenosti i različitoj veličini poduzeća. U slučaju Igee, pomogla je činjenica da je to najveća ICT tvrtka u županiji, kao i želja tvrtke za pokretanje suradnjom s informatičkim tvrtkama te povezivanje s Tehnološkim parkom i Fakultetom organizacije i informatike.

GeoSTAT - statistika prikazana na kartama14. 01. 2016.

Državni zavod za statistiku pokrenuo je krajem studenog 2015. godine portal GeoSTAT koji je zajednički razvili softverske tvrtke IN2 i Igea.

Prvi hrvatski geostatistički portal može se pronaći na adresi https://geostat.dzs.hr, a namijenjen je pregledu statističkih podataka u prostoru, odnosno na karti Republike Hrvatske. Korisnici mogu izabrati koje podatke žele vidjeti na karti, a u nekim slučajevima dostupni su čak do mikrorazine od površine jednog kvadratnog kilometra. Na raspolaganju su podaci iz Popisa stanovništva, kućanstava i stanova 2011., dio podataka iz područja poljoprivrede i nacionalnih računa, podaci o prosječnim neto i bruto plaćama te struktura zaposlenih u pravnim osobama prema spolu.

Projekt je financirala Europska unija putem projekta IPA 2012, a implementacija je trajala tri mjeseca. Tehnologije korištene u implementaciji su bazirane na softveru otvorenog koda: GeoServer, GeoWebCache, OpenLayer i GeoExt. Sustav se oslanja na korištenje standardnih OGC servisa za prikaz prostornih podataka te standarda SLD za stiliziranje podataka. Za administraciju statističkih podataka razvijen je administratorski modul što omogućava Državnom zavodu za statistiku samostalno upravljanje podacima i dodavanje novih slojeva tematskih karata.

U projektu vrijednom 1,67 milijuna eura digitalizirane stare zemljišne knjige i harmonizirani podaci03.11.2015.

Projekt digitalizacije starih zemljišnih knjiga i preoblikovanja zemljišnoknjižnih i katastarskih podataka vrijedan 1.661.600 eura predstavljen je danas na završnoj svečanosti u zagrebačkom hotelu Westin. Glavni korisnici ovog projekta su Ministarstvo pravosuđa i Državna geodetska uprava, dok konzorcij koji ga je izvodio čine hrvatske tvrtke IN2, IGEA, CROZ i Mikrocop te nizozemski Cadastre, Land Registry and Mapping Agency (Kadaster). Projekt je sufinanciran iz pretpristupnih fondova Europske unije, odnosno IPA programa.

U sklopu komponente Digitalna arhiva po prvi put su skenirane zemljišne knjige te je razvijen informacijski sustav koji omogućava njihovo pretraživanje i pregledavanje. Namijenjen je primarno djelatnicima zemljišnoknjižnih odjela, ali će mu putem javnog weba u budućnosti moći pristupiti i drugi korisnici te pretraživati i pregledavati zemljišne knjige koje su do 2007. godine bile ručno vođene. U postupku skeniranja, u sklopu ovog projekta, digitalizirano je najmanje 12.500.000 stranica arhivskih zemljišnih knjiga, što obuhvaća 31 zemljišnoknjižni odjel od ukupno njih 107. Na samom događaju mogla se čuti i procjena kako je skenirano oko 220 tona zemljišnih knjiga koje u digitalnom formatu zauzimaju 10,5 TB podataka. Cilj digitalizacije je prije svega ubrzavanje poslovnih procesa u zemljišnoknjižnim odjelima, omogućavanje jednostavnog i brzog pretraživanja i pregleda putem računala, javni uvid u skenirane dokumente te zaustavljanje propadanja i uništavanja arhivskih zemljišnih knjiga do kojeg dolazi zbog svakodnevnog korištenja.

Komponentom Pojedinačno preoblikovanje razvijena je metodologija preoblikovanja podataka iz zemljišnih knjiga i katastra u Bazu zemljišnih podataka (BZP), a to je prvi korak k usklađivanju zemljišnoknjižnog i katastarskog stanja bez provođenja katastarskih izmjera. Razvoju metodologije prethodila je analiza 247 katastarskih općina, na osnovu koje su određeni kriteriji za preoblikovanje. Razvijena je i aplikacija kojom će se operativno izvršavati preoblikovanje. Rezultati Projekta pridonose povećanju pravne sigurnosti u prometu nekretnina i usklađenju podataka zemljišnih knjiga i katastra.

Navedeni posao predstavlja realizaciju drugog od dva ugovora za pružanje usluga provedenih u sklopu projekta čije je puno ime „Implementacija integriranog sustava zemljišne administracije" a ukupna vrijednost 3,63 milijuna eura. Projekt je financiran u okviru pretpristupnog fonda IPA I 2010. Navedeni projekt dio je sustavnih koraka koje Vlada Republike Hrvatske putem Ministarstva pravosuđa i Državne geodetske uprave poduzima još od 2003. godine u sklopu Nacionalnog programa sređivanja zemljišnih knjiga i katastra skraćenog naziva - Uređena zemlja.

„Zahvalila bih se svim partnerima u konzorciju na kvalitetno odrađenom poslu i poštivanju rokova. Uvijek smo ponosni kad možemo sudjelovati u projektima koji podižu kvalitetu usluga koju građani dobivaju od javnih tijela, a vjerujem i da će projekt olakšati svakodnevnicu i djelatnicima Katastra i Zemljišnih knjiga." – rekla je Tanja Pušelj Ostroški, članica Uprave IN2 i direktorica Igee.

Završen projekt Državne geodetske uprave vrijedan 1,97 milijuna eura30.09.2015.

Svečanost prezentacije rezultata i zatvaranja IPA projekta „Implementacija integriranog sustava zemljišne administracije (IISZA)" održana je danas u hotelu Antunović. Korisnik IPA 2010 pretpristupnih fondova je Državna geodetska uprava Republike Hrvatske, a ovaj dvogodišnji projekt vrijedan 1,97 milijuna eura temeljem javnog natječaja, provele su tvrtke IGEA, IN2, Zavod za fotogrametriju iz Hrvatske i Kadaster International iz Nizozemske.

Na svečanoj prezentaciji projekta prikazani su ostvareni rezultati. Projekt je uključivao četiri ključne komponente: homogenizaciju katastarskog plana, unaprjeđenje Geoportala Državne geodetske uprave (DGU) i izgradnju Geoportala Nacionalne infrastrukture prostornih podataka (NIPP), uspostavu jedinstvenog GIS adresnog registra, te uspostavu sustava za elektroničko upravljanje dokumentima u procesiranju drugostupanjskih postupaka.

Katastarski plan za područje cijele Republike Hrvatske održava se u katastarskim uredima u digitalnom obliku. Temeljem povijesnog nasljeđa na dijelu katastarskih planova zbog nehomogenosti njihovo je održavanje suvremenim načinom prikupljanja podataka otežano. U okviru komponente homogenizacije katastarskih planova, definiran je sami proces homogenizacije, s ciljem podizanja kvalitete katastarskih planova. U okviru ove komponente, provedena je homogenizacija u 106 katastarskih općina, te su pripremljeni svi preduvjeti za daljnju homogenizaciju.

Geoportal DGU je do sada svojim korisnicima nudio mogućnost pristupa katastarskim planovima, zračnim snimkama te topografskim kartama, a sada je nadograđen i donosi niz novih mogućnosti među kojima vrijedi istaknuti pristup novim zračnim i topografskim podacima, adresnom registru i trodimenzionalnom prikazu Republike Hrvatske. U svrhu lakšeg pristupa podacima, dosadašnji sustav pretraživanja je proširen na ulice i kućne brojeve, a posebna funkcionalnost je dodavanje korisničkih podataka za vlastite potrebe.

Novi GIS adresni registar daje mogućnost pregleda objedinjenih grafičkih i alfanumeričkih adresnih podataka Republike Hrvatske. Ovaj unaprijeđeni odvojeni sustav obuhvaća službene adresne podatke kao što su kućni brojevi, zgrade, prostorne jedinice, čija primjena se nalazi u svakodnevnom životu. Zahvaljujući mogućnosti povezivanja s drugim sustavima, kvalitetne i točne podatke adresnog registra koristiti će i drugi servisi državnih institucija.

Geoportal Nacionalne infrastrukture prostornih podataka odnosno Geoportal NIPP predstavlja središnju točku za pretraživanje prostornih podataka svih ustanova i institucija koji ih posjeduju, te ih imaju potrebu razmjenjivati i prikazivati. Građanima, tvrtkama ali i drugim državnim institucijama ovime se omogućava jednostavan i transparentni pristup informacijama o svim prostornim podacima na državnoj razini. Važno je napomenuti kako je Geoportal NIPP temelj nacionalne infrastrukture prostornih podataka, te jedan od osnovnih koraka u ispunjavanju obaveza Republike Hrvatske prema Europskoj uniji proizašlih iz INSPIRE direktive, a središnja točka prikupljanja istih je Državna geodetska uprava.

Posljednja komponenta je „e-predmeti", tj. sustav za elektroničko upravljanje predmetima u drugostupanjskim postupcima, koji na učinkovit i transparentan način osigurava brže postupanje i ostvarivanje prava stranaka koje su uložile žalbu na prvostupanjska rješenja. Među posebnostima sustava vrijedi izdvojiti korištenje „OCR" tehnologije koja omogućava automatsku pretvorbu skeniranih dokumenata u poznate digitalne formate, mogućnost pretraživanja za djelatnike DGU-a, brže upravljanje drugostupanjskim predmetima i objavu njihovog statusa na javno dostupnoj web adresi.

„Ostvarenim rezultatima projekta Državna geodetska uprava, kao temeljna institucija za stvaranje, održavanje i distribuciju prostornih podataka, će osigurati brže pregledavanje i izdavanje istih, te na taj način dati veliku podršku ekonomiji i gospodarstvu Republike Hrvatske." – rekao je ravnatelj Državne geodetske uprave dr. sc. Danko Markovinović.

"Sve tvrtke iz konzorcija su dugogodišnji partneri Državne geodetske uprave, još jednom su pokazale da mogu kvalitetno i na vrijeme odraditi kompleksne projekte, što nije lako jer treba objediniti tehnološka i poslovna znanja, znanja vođenja kompleksnih projekata i dobru suradnju s korisnikom. Mislim da svi možemo biti ponosni na rezultate projekta koji osim što su donijeli informatizaciju procesa i olakšavanje rada djelatnicima DGU, puno doprinose i drugim institucijama u zemlji kojima je ovaj projekt omogućio tehnološku osnovicu za moderniju i učinkovitiju razmjenu podataka" – rekla je članica Uprave IN2 grupe i direktorica Igee Tanja Pušelj Ostroški.

Pokrenut e-Obrt - IN2 aplikacija za online otvaranje obrta24.09.2015.

Ministarstvo poduzetništva i obrta pokrenulo je u srijedu, 23. rujna elektroničku uslugu e-Obrt, koju je izradila softverska tvrtka IN2.

Ovom aplikacijom će se, po prvi puta u Hrvatskoj, obrt moći registrirati putem Interneta. Ova usluga dostupna je putem sustava e-Građani, kroz koji sadašnji ili budući obrtnici mogu podnijeti prijavu za osnivanje obrta, ili upisati statusne promjene bez odlaska u nadležna registarska tijela.

Za prijavu u e-Obrt potrebno se prijaviti u sustav e-Građani. Za prijavu je potrebno posjedovati vjerodajnicu koja se može zatražiti u Financijskoj agenciji (FINA) te putem nje kreirati Osobni korisnički pretinac. Nakon uspješne prijave u Osobni korisnički pretinac moguće je pokrenuti proces registracije novog obrta.

Za dobivanje službenih dokumenata također neće biti potrebno odlaziti u nadležna registarska tijela, već će obrtnik svoju obrtnicu, rješenje o otvaranju obrta i izvadak iz Obrtnog registra dobiti putem svog osobnog korisničkog pretinca koji će kreirati.

„Obrtnike smo već rasteretili troška plaćanja obrtnice koji je iznosio 200 kuna, a uskoro obrtnici neće imati ni trošak plaćanja pristojbe jer će, prema novom Zakonu o upravnim pristojbama, svaki zahtjev podnesen elektroničkim putem biti oslobođen svih pristojbi. Znači da će otvaranje obrta biti potpuno besplatno", poručio je Ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras na predstavljanju aplikacije.

IGEA 2527.08.2015.

Igea je 27. kolovoza spektakularno proslavila 25 godina svog postojanja! Malo smo špancirali Varaždinom, malo jeli i pili, a puno se družili, plesali i zabavljali svi zajedno - naši dragi klijenti, partneri, suradnici, bivši i sadašnji zaposlenici. Kako nam je bilo pogledajte u galeriji slika koju možete pronaći na našoj facebook stranici. Hvala svima vama koji ste stvarali Igeu s nama!

 

Predstavljen Bioportal - GIS projekt IN226. 05. 2015.

 Jedinstvenu baza podataka o bioraznolikosti i zaštiti prirode u Hrvatskoj - Bioportal - IN2 je razvio  za Državni zavod za zaštitu prirode.

Projekt je financiralo Ministarstvo zaštite okoliša i prirode, a radi se o centraliziranom i objedinjenom geoportalu na kojem se mogu prikazati i preklapati prostorni podaci vezani uz zaštitu prirode poput karata staništa životinja i biljaka. Bioportalom se htjelo omogućiti pristup i analizu ažurnih i verificiranih podataka o bioraznolikosti i zaštiti prirode u Hrvatskoj najširoj javnosti, ali i svima koji planiraju neki zahvat te znanstvenoj i stručnoj zajednici. Zahvaljujući ovom portalu, izrađivači studija moći će besplatno i u stvarnom vremenu doći do podataka u preciznom mjerilu, što će smanjiti cijene studija.

Portal se može posjetiti na adresi www.iszp.hr
 
IGEA u zaštiti prirode i ljudi01.04.2015.

Tijekom prošle godine IGEA je započela nekoliko projekata vezanih uz sustave zaštite prirode ili zaštite od prirodnih nepogoda. Tako je u Agenciji za zaštitu okoliša započeta izrada jedinstvenog Geoportala zaštite okoliša, a koji će okupljati i centralizirati preko 40 različitih izvora podataka vezanih uz djelatnost Agencije. Usporedno s time, u izradi je i portal jednog od „proizvoda“ agencije, a to su strateške karte buke koje će biti publicirane kako putem zasebne aplikacije, tako i na jedinstvenom Geoportalu.

U Zadarskoj županiji IGEA sudjeluje na međunarodnom projektu HOLLISTIC koji okuplja sve države Adria-regije i koji za cilj ima smanjenje rizika od potresa i šumskih požara. IGEA je u projekt uključena kao kontraktor Zadarske županije, a osnovni zadatak koji joj je povjeren jest izrada AdriaFireGIS web portala. Portal će omogućavati pregled aktualnih i povijesnih podataka vezanih uz šumske požare, poput: opožarena područja, aktualne meteorološke podatke, indeks rizika od izbijanja šumskih požara i slično te će omogućavati i prikaz simulacije širenja šumskih požara u ovisnosti o zadanim parametrima i terenskim uvjetima.

IGEA na sajmu poslova15.3.2015.

 Kako bi što bliže došla do kvalitetnog kadra, Igea je nastupala na Sajmu poslova u Varaždinu. Interes poslodavaca nadmašio je raspoloživi prostor za predstavljanje. Među 26 tvrtki prisutna je bila i Igea, koja trenutno traži jednog inženjera razvoja i dva geoinformatičara. 

IGEA prati sliv rijeke Save20.01.2015.

 S Međunarodnom komisijom za sliv rijeke Save (ISRBC – International Sava River Basin Commission) Igea je dobila posao za implementaciju Sava GIS projekta pod nazivom „Uspostava Sava GIS temeljnih funkcionalnosti“. Sava GIS sustav omogućit će pristup i upravljanje integriranim podacima i metapodacima sliva rijeke Save putem centralnog GIS portala. 


Sava GIS portal bit će okosnica infrastrukture prostornih i alfanumeričkih podataka sliva rijeke Save za pregledavanje, pretraživanje, razmjenu, analizu i upravljanje vodama za zemlje u slivu. Cilj je dobiti bolji pristup informacijama i dobar okvir za buduću suradnju svih institucija u slivu i na međunarodnoj razini. 

Uspostava temeljnih funkcionalnosti je prvi korak prema tome, a ISRBC planira nastaviti s razvojem naprednih funkcionalnosti sustava i u kasnijim fazama.
Tanja Pušelj Ostroški - Moćna žena u moćnijem IT svijetu11.12.2014.

S ponosom objavljujemo članak o Tanji Pušelj Ostroški – članici uprave IN2 i direktorici Igee. Jedna je od pet najuspješnijih žena u IT sektoru. O njenom putu ka uspjehu, postignućima, ostvarenim ciljevima te kako kvalitetno stigne, između profesionalnog i privatnog života, iskoristiti svoje slobodno vrijeme pročitajte ovdje.

IN2 grupa zaposlila jubilarnog 500. zaposlenika02.12.2014.

Softverska grupacija IN2 ovih dana zaposlila je jubilarnog 500. zaposlenika i tako ostvarila još jednu važnu točku u svojoj 22-godišnjoj povijesti. 

 
Unatoč tome što je sad zabilježen 500-ti zaposlenik, broj ljudi koji rade za IN2 grupu je već ranije ove godine premašilo navedeni broj, ako se u njih ubroji i više od deset vanjskih suradnika pojedinaca koji su angažirani preko svojih tvrtki.
Glas IN2 u Europskom parlamentu21.10.2014.

Tanja Pušelj Ostroški, članica Uprave IN2 i direktorica IGEE, sudjelovala je u radu trećeg Europskog parlamenta poduzetništva u Bruxellesu. Riječ je o događaju koji je okupio više od 800 poduzetnika, pri čemu je dolazak predstavnika 11 hrvatskih tvrtki organizirala Hrvatska gospodarska komora.

 
Teme o kojima se razgovaralo i glasovalo uključivale su područja vještina, internacionalizacije poslovanja, energetike i financiranja, a rezultat glasovanja bit će proslijeđen šefovima država i vlada kako bi se ideje i želje poduzetnika provele u djelo.
 
„Riječ je o dobroj inicijativi koja političarima pruža mogućnost da čuju stavove poduzetnika, a na kraju donesu i konkretne zaključke. Zanimljivo je bilo čuti i iskustva poduzetnika iz drugih država i shvatiti da mnogi imaju slične probleme. IN2 je znanjem i referencama spreman konkurirati u Europi, no u praksi ostaju prepreke kao što su uvjeti koji pogoduju IT tvrtkama iz države koja raspisuje natječaj te rascjepkanost hrvatske IT industrije koja teško može, čak i kao veliki hrvatski konzorcij okupiti primjerice tisuću stručnjaka." - rekla je Pušelj Ostroški.
Ivana Šoljan nova članica Uprave IN202.09.2014.

Tvrtka IN2, jedna od vodećih softverskih grupacija u jugoistočnoj Europi sa sjedištem u Hrvatskoj, osnažila je svoju Upravu novom članicom – Ivanom Šoljan.  Na novoj će poziciji Ivana Šoljan biti zadužena za planiranje strategije i koordinaciju rada Grupe te marketing i prodaju, uz posebni naglasak na razvoj novih područja poslovanja, nastup na novim tržištima i poticanje inovativnosti. 

Pojačanje Uprave Ivanom Šoljan logičan je odgovor kompanije na promjene u poslovnom okruženju, promjene u regiji te zahtjeve koje pred Grupu stavlja rastuće i sve kompleksnije EU i globalno tržište. Uz predsjednika Uprave Antu Mandića, u Upravi IN2 su i Tanja Pušelj Ostroški i Tomislav Perović.
 
Ivana Šoljan je u preko 25 godina bogatog menadžerskog iskustva bila zaposlena na nizu rukovodećih pozicija u respektabilnim kompanijama u Hrvatskoj.  Do svog dolaska u IN2 pet godina obnašala je funkciju predsjednice uprave investicijskog fonda specijaliziranog za investicije u turizmu u Hrvatskoj Jupiter/iO Adria. Prije toga provela je šest godina na poziciji članice Uprave Hrvatskog Telekoma gdje je bila zadužena za pokretanje i širenje ADSL-a na hrvatskom tržištu te stvaranje MAXtv-a, jedne od prvih IP televizija u svijetu. U HT je došla iz Uprave Iskona. Njeno iskustvo uključuje rukovodeće pozicije u Upravama tiskanih i elektronskih medija kao što su OTV, Z3, EPH, Sanoma izdanja te iskustvo pokretanja jednog od prvih hrvatskih portala. Ivana Šoljan završila je, uz brojna usavršavanja u upravljanju, financijama, marketingu i strategiji, kazališnu režiju i upravljanje poslovnim komunikacijama.
 
Državna Geodetska uprava i EU projekti1.3.2014.

Projekt nadogradnji komponenti integriranog zemljišnog sustava pri Državnoj geodetskoj upravi je u samom finišu. Komponente sustava za koje je zadužena IGEA i IN2 jesu izrada Nacionalnog geoportala, nadogradnja postojećeg DGU Geoportala te izrada sustava za upravljanje dokumentacijom vezanom uz drugo-stupanjske predmete. Nacionalni geoportal predstavlja osnovu hrvatske nacionalne infrastrukture prostornih podataka, omogućavajući centralizirani uvid i pretraživanje svih dostupnih prostornih podataka na nacionalnoj razini. Sustav je pušten u produkciju još za vrijeme trajanja projekta uz kontinuirano dodavanje novih funkcionalnosti, a što bi se trebalo nastaviti i do službenog završetka projekta. DGU Geoportal zadužen je za posluživanje prostornih podataka pod ingerencijom DGU-a, a tijekom nadogradnje dodat će se nove tematske cjeline podataka, unaprijediti postojeće te redizajnirati cjelokupni portal uz dodavanje novih funkcionalnosti.

Završena karta katastra na Kosovu05.02.2014.

Tvrtke Igea, IN2 i Cacttus završile su tijekom veljače svoj treći projekt na Kosovu: Sustav za upravljanje podacima digitalnog katastarskog plana i terenske katastarske izmjere razvijen  za potrebe Kosovske katastarske agencije.

 
Projekt je dio sveobuhvatnog integriranog sustava KCLIS (Kosovo Cadastre Land Information System) i naslanja se na prethodno razvijeni Adresni registar i Geoportal. Sva tri projekta IN2 grupa dobila je na međunarodnim natječajima, a financirala ih je Norveška kartografska agencija. Kraći naziv ovog projekta je Karta katastra, a riječ je o internet baziranom rješenju namijenjenom održavanju grafičkih podataka katastra koji su javnosti dostupni putem Geoportala. Izborom web rješenja svim katastarskim uredima omogućen je pristup sustavu putem Internet preglednika (browsera) bez investiranja u skupe licence za desktop GIS alate. Zahvaljujući optimizaciji, izbjegnuti su uobičajeni problemi poput sporosti obrade veće količine podataka putem Internet preglednika.
 
Projekt je baziran na Open Layers i ExtJs web tehnologiji, poslovni procesi su pisani u .NET tehnologiji uz standardne GIS serverske komponente Geoserver i GeoWebCache te MS SQL Server bazu podataka.
Dobar posao na Kosovu01.02.2014.

Početkom 2014. godine u potpunosti je dovršena izrada te su puštene u produkciju 3 komponente zemljišnog informacijskog sustava Kosova – adresni registar, geoportal te sustav za održavanje grafičkog dijela katastra. Adresni registar i sustav za održavanje grafičkog dijela katastra omogućavaju bolju organizaciju poslovnih procesa Katastarske agencije Kosova iz domene održavanja nazivlja ulica i kućnih brojeva te katastarskih čestica. Oba sustava su povezana sa ostalim modulima zemljišnog informacijskog sustava, a podatke prema javnosti publiciraju putem treće komponente – Geoportala. Geoportal predstavlja ujedno i osnovicu nacionalne infrastrukture prostornih podataka Kosova, omogućavajući građanstvu uvid u podatke ne samo Agencije, već i drugih povezanih ili zainteresiranih subjekata.

Svečanost zatvaranja JCMS projekta21.11.2013.

„Nadogradnja jedinstvenog sustava upravljanja predmetima na prekršajnim sudovima (JCMS)" financiranog u sklopu Programa Europske unije za Hrvatsku IPA 2009

Svečanost zatvaranja IPA 2009 projekta „Nadogradnja jedinstvenog sustava upravljanja predmetima na prekršajnim sudovima (JCMS)" koji su u suradnji s Ministarstvom pravosuđa Republike Hrvatske provele softverske tvrtke IGEA i IN2, održana je jučer u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti.

Ukupna vrijednost projekta je 419.000 eura, a njegovi ciljevi su rekonstrukcija i centralizacija poslovnih procesa u skladu s praksom Europske unije te razvoj međusobne suradnje i razmjene informacija u lancu prekršajnog postupanja. Provedba projekta je započela 30. studenog 2012., a službeno završava 29. studenog 2013. godine.
Unaprjeđenjem i nadogradnjom JCMS-a omogućit će se postupanje po unificiranim poslovnim procesima na prekršajnim sudovima što će doprinijeti ujednačavanju sudske prakse i omogućiti kvalitetnije upravljanje predmetima, procesima i kadrovima te u konačnici poboljšati učinkovitost pravosuđa u Republici Hrvatskoj. 

Ostvareni rezultati projekta su: unaprjeđenje i nadogradnja JCMS-a koji je u potpunosti usklađen sa Strategijom razvoja pravosuđa od 2013. do 2018., zakonskom osnovom i značajkama integriranog sustava za upravljanje sudskim predmetima (eSpis), razvoj i implementacija novih dijelova aplikacije kompatibilnih s eSpisom te edukacija korisnika na pilot lokacijama: Visokom prekršajnom sudu, Prekršajnim sudovima u Splitu, Slavonskom Brodu, Pazinu, Varaždinu i njihovim stalnim službama.
 
Također je omogućena rekonstrukcija i centralizacija poslovnih procesa u skladu s EU praksom, daljnje unapređenje rada i upravljanja sudovima u Republici Hrvatskoj te poboljšanje učinkovitosti pravosuđa u cjelini.
 
Cjelokupni projekt sufinanciran je od strane Europske unije kroz IPA 2009 program i logičan je nastavak projekta CARDS 2004 „Unapređenje upravljanja sudom i sudskim predmetima na Visokom prekršajnom sudu i odabranim prekršajnim sudovima" tijekom kojeg su definirane funkcionalnosti sustava, a naslanja se i na rezultate PHARE 2006 projekta "Podrška upravljanju sudom i unapređenje upravljanja sudskim spisima".

Nazočnima su se obratili: g. Damir Kaufman - Glavni tajnik Ministarstva pravosuđa Republike Hrvatske i voditelj PHARE i IPA programa, gđa. Mirella Rašić - voditeljica Odjela za političko izvještavanje i analitiku u predstavništvu Europske Komisije u Hrvatskoj, gđa. Nataša Mikuš Žigman - ravnateljica Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata EU (SAFU), g. Rado Brezovar - stalni twinning savjetnik na IPA 2009 twinning projektu „Daljnje jačanje institucionalnih kapaciteta svih prekršajnih sudova", gđa. Sanja Zoričić Tabaković - sutkinja Visokog prekršajnog suda, gđa. Tanja Pušelj Ostroški - direktorica tvrtke IGEA d.o.o. i članica Uprave IN2 d.o.o. te g. Mario Patafta - ključni stručnjak 1/Voditelj tima tvrtke IGEA d.o.o.
 
Fotografije možete popratiti i na ovom linku

 

GIS POMORSTVA – domaća plovidba bez papirologije01.07.2013.

U skladu s politikom da se GIS tehnologije propagiraju i u postojećim sustavima, IGEA u suradnji s Ministarstvom pomorstva, prometa i infrastrukture radi na uvođenju interaktivnog kartografskog prikaza u Hrvatski integrirani pomorski informacijski sustav (CIMIS). U ovoj fazi projekta obuhvaćena je funkcionalnost unosa i pregleda lučkih područja.

Novi katastarski projekt IN2 Grupe na Kosovu11.03.2013.

Direktorica tvrtke IGEA Tanja Pušelj Ostroški potpisala je krajem prošlog tjedna u Prištini ugovor o izradi sustava za upravljanje podacima digitalnog katastarskog plana i terenske katastarske izmjere za Kosovsku Katastarsku Agenciju.

Treći je to projekt koji je putem natječaja Norveške kartografske agencije dobio konzorcij koji čine varaždinska članica grupe IGEA, IN2 i kosovska tvrtka Cacttus. Predviđeno vrijeme koje će biti potrebno za izradu sustava koji se temelji na Open Source i Microsoft tehnologijama je oko šest i pol mjeseci, a po njegovom završetku povezat će se tekstualna i grafička baza koje sadrže knjižne podatke kao i geografske informacije o nepokretnoj imovini. To će u praksi značiti znatno lakše istraživanje i identifikaciju imovine na Kosovu, a podaci koji će u početku biti dostupni samo zaposlenicima katastra kasnije će postati dostupni i građanima zahvaljujući Geoportalu - prethodnom projektu istog konzorcija.

Zajedno s već završenim adresnim registrom, sva tri projekta zajedno dio su - KCLIS sustava (Kosovo Cadastre Land Information System), zahvaljujući kojem će Kosovo konačno imati organizirane zemljišne knjige u skladu sa suvremenim trendovima u upravljanju zemljištem.

IN2 dobio posao izrade Geoportala na Kosovu03.09.2012.

Članica Uprave IN2 Tanja Pušelj Ostroški potpisala je u petak u Prištini ugovor o izradi Geoportala za Kosovsku Katastarsku Agenciju.

Navedeni posao po završetku natječaja koji je raspisala i sponzorirala Norveška kartografska agencija dobio je konzorcij u kojem su uz IN2 još varaždinska članica grupe IGEA i kosovska tvrtka Cacttus.

Geoportal će sadržavati snimke tla iz zrakoplova u digitaliziranom obliku poznate i pod nazivom digitalni ortofoto, a šira javnost moći će koristiti i pretraživanje adresnog sustava Kosova na karti, naručivati prostorne podatke u čvrstom obliku, ali i uploadati vlastite prostorne podatke na Geoportal.

Sve to moći će koristiti i institucije koje nemaju vlastitu infrastrukturu za posluživanje prostornih podataka, poput komunalnih poduzeća koja će moći koristiti Geoportal za pohranu, vizualizaciju, korištenje i dijeljenje vlastitih prostornih podataka, poput onih o vodovodnoj mreži, mreži javnog gradskog prijevoza i slično.

IN2 i Cacttus u lipnju su dobili posao izrade Adresnog registra Kosova koji je trenutno u tijeku, dok IGEA iza sebe ima i niz drugih geoinformatičkih projekata među kojima je i Geoportal za Državnu geodetsku upravu predstavljen hrvatskoj javnosti 20. srpnja ove godine. Riječ je o središnjem mjestu na kojem prostornim informacijama u nadležnosti Državne geodetske uprave mogu pristupiti profesionalni korisnici i obični građani, a realiziran je pomoću najnovijih OpenSource GIS rješenja. 

      

 

Igea nastupila na Sajmu poslova u Varaždinu23.03.2012.

Sajam poslova u organizaciji HZZ-a održan je danas u Varaždinu, a među predstavljenim tvrtkama bila je i IGEA.

Sajam na kojem je nastupilo 86 izlagača posjetilo je preko 1.000 posjetitelja, pri čemu su neki ostavili svoje životopise na licu mjesta, a neki će to kasnije učiniti preko Aplikacije za posao.
 
Sljedeći ovakav događaj je zagrebački sajam poslova HZZ na rasporedu u ponedjeljak, 27.3.2012. godine, a među brojnim tvrtkama u prostoru Pučkog otvorenog učilišta naći će se i IN2.

Nekoliko fotografija sa sajma može se pronaći na Facebook stranicama IN2 grupe.

 

IN2 potpisao je ovog mjeseca međunarodni ugovor izrade sustava Adresnog registra Kosova 21.02.2012.

IN2 potpisao je ovog mjeseca međunarodni ugovor izrade sustava Adresnog registra Kosova. Naručitelj posla je Europska komisija, a IN2 dobio ga je putem međunarodnog natječaja sudjelujući u konzorciju s kosovskom tvrtkom Cacttus, s kojom je već surađivao u izradi rješenja za financijski sektor.

IN2 će u projektu sudjelovati sa svojom GIS ekspertizom, te je u potpunosti odgovoran za GIS implementaciju projekta tj. njegov geoinformacijski dio. Radi se o projektu službenog adresnog registra ulica s grafičkom komponentom kakav ni u Hrvatskoj još ne postoji u takvom obliku. Projekt zahtijeva implementaciju naprednog GIS editora na Internetu, a bit će izrađen u Microsoft i OpenSource rješenjima.

Sustav će biti dio Kosovskog katastra (Kosovo Cadastre and Land Information System - KCLIS), a pridonijeti će standardizaciji i povećanju efikasnosti u poslovanju državne uprave. Rezultat ove informatizacije trebalo bi biti smanjenje birokratskog aparata i povećanje kvalitete usluge državne uprave. U budućnosti bi na temelju ovog sustava Kosovo trebalo dobiti i javni geoportal koji će građanima omogućiti real time uvid u stanje katastra i pružiti usluga geokodiranja i inverznog geokodiranja, tj. pretvaranje adrese u zemljopisne koordinate i obrnuto.

Pojednostavljenim riječima, radi se o servisu sličnom Google Mapsu, samo s točnijim, službenim i verificiranim podacima o ulicama i kućnim brojevima na Kosovu.

Tri članice IN2 grupe: IN2 Zagreb, IGEA i Grad dobile su certifikat ISO27001 za upravljanje sigurnošću informacija 12.10.2011.

IN2 grupa provela je certificiranje sustava za upravljanje sigurnošću informacija u tri tvrtke članice: IN2 Zagreb, IGEA i Grad. Ovime je postala prva grupacija u Hrvatskoj koja je istovremeno dobila certifikat ISO 27001 u tri međusobno povezane tvrtke. Certifikat ISO 27001 za upravljanje sigurnošću informacija jamstvo je korisniku da, pored kvalitete izvođenja same usluge i isporučenog proizvoda, tvrtka s kojom posluje poštuje niz propisanih procedura kojima planira, provjerava i provodi mjere za upravljanje informacijskom sigurnošću. Postupak certifikacije proveden je od strane nezavisne kuće DNV (Det Norske Veritas), čime  je nepristranim pogledom vanjskog auditora utvrđeno da su sigurnosne mjere organizacije sukladne propisanim normama.
 

IGEA osvojila drugo mjesto u konkurenciji za nagradu 'Zlatna bilanca' 09.06.2011.

Financijska agencija (FINA) predstavila je javnosti financijske rezultate poslovanja hrvatskih poduzeća te najuspješnijima dodijelila nagradu 'Zlatna bilanca'. Nagrada se dodjeljuje već treću godinu zaredom na temelju financijskih pokazatelja u pet kategorija: rangiranje prema pokazateljima profitabilnosti, likvidnosti, zaduženosti, aktivnosti i ekonomičnosti . Na temelju navedenih kriterija te ocjene financijskog rejtinga prema Fininoj metodologiji, u izbor za Zlatnu bilancu ušlo je 2976 poduzetnika. Tvrtka IGEA iz Varaždina, članica IN2 grupe, osvojila je 2. mjesto u kategoriji malih poduzeća u djelatnosti Informacije i komunikacije. Zlatna bilanca priznanje je poslovnoj politici koju uspješno primjenjuje niz godina. Ova je nagrada prije svega rezultat neprekidnog usvajanja poslovnih i informatičkih znanja, dobrog poznavanja legislative, strukture i načina funkcioniranja državne uprave i lokalne i regionalne samouprave, realizacije projekata na vrijeme i kvalitetnog održavanja. IGEA posluje od 1991. godine i na tržištu je stekla dobru reputaciju svojim rješenjima za javni sektor.

Zlatna kuna kao potvrda izvrsnosti poslovanja 01.03.2011.

Tvrtka IN2 (koja je od nedavno 100% vlasnik IGEA-e) je, u konkurenciji četiri uspješne domaće kompanije, osvojio Zlatnu kunu Hrvatske gospodarske komore za uspješnost u poslovanju i doprinos hrvatskom gospodarstvu u 2010. godini, u kategoriji srednjih poduzeća.

Zlatna kuna se osamnaestu godinu za redom dodjeljuje najuspješnijim društvima u kategorijama malih, srednjih i velikih poduzeća te osiguravajućih društava i banaka.
Nagradu je od potpredsjednika Vlade RH Petra Čobankovića preuzeo Ante Mandić, predsjednik Uprave IN2 na svečanoj dodjeli priznanja Hrvatske gospodarske komore, održane u Nacionalnoj i sveučilišnoj biblioteci u Zagrebu.

Priznanje Hrvatske Gospodarske Komore IGEA-i povodom 20. godišnjice rada12.12.2010.

Tvrtka IGEA d.o.o. iz Varaždina krajem 2010. godine primila je priznanje od Hrvatske Gospodarske Komore povodom 20 godina rada, te iznimnog doprinosa razvitku Hrvatskog gospodarstva. Priznanje potpisuje predsjednik HGK – g. Nadan Vidošević.

IGEA-i želimo još mnogo ovakvih 'okruglih' godišnjica i priznanja.

Stručnjaci iz IGEA-e i IN2 sudjelovali na 15. HROUG-u 01.11.2010.

Na ovogodišnjoj, 15. po redu, Konferenciji hrvatske udruge Oracle korisnika HrOUG 2010 održanoj od 19. do 23. listopada na Crvenom otoku kod Rovinja, naši GIS-ovci Dalibor Kušić (IN2) i Marko Turković (IGEA) održali su  dva predavanja iz područja GIS-a. Dalibor je držao predavanje o geografskim koordinatnim sustavima pod nazivom Koordinatni sustavi, projekcije i transformacije u Oracle Spatialu, a Marko o dinamičkom traženju 3D  površina pod nazivom Dinamičko presijecanje geometrija u linearno referenciranom sustavu koristeći Oracle Spatial.

HrOUG je i ove godine okupio mnoštvo stručnjaka za Oracle tehnologije među kojima i petnaest stranih predavača iz sedam zemalja, od kojih šest predavača sa titulom Oracle ACE ili ACE Director. Sudionici su mogli prisustvovati na više od 100 zanimljivih predavanja, radionica, demoground-a i okruglih stolova. Konferenciji su prisustvovali i naši Igeači Maja Šeremet i Marko Kasović.

Uz pregršt stručnih događanja, našlo se vremena i za zabavu koje uz veliki trud organizatora ni ove godine nije nedostajalo. Uz standardno odlične bendove, pjevanje karaokea i plesanje, ove godine je sudionike razveselio i rodeo turnir jahanja mehaničkog bika,  turnir u Texas hold'em pokeru, turnir u beli i posjet izletištu jama Baredin.

GIS-ovci iz IGEA-e i IN2 na konferenciji FOSS4G u Barceloni10.09.2010.

Naši GIS-ovci iz IGEA-e Ivan Novak, Dragec Podvezanec, Marko Turković i Ladislav Mačkala te iz IN2 Javnog sektora Dalibor Kušić su od 5.-9.9.2010. bili na konferenciji FOSS4G (Free and Open Source Software for GIS) koja se održavala u Barceloni.

Na konferenciji je IGEA imala štand zajedno s našim španjolskim partnerima SAIG, firmom koja je razvila GIS alat Kosmo koju i mi koristimo i podržavamo te španjolskom firmom Stereokarto, koja se bavi kartografijom.

Konferencija je okupljala oko 820 stručnjaka iz cijelog svijeta iz područja GIS-a te programskog inženjerstva, a prezentirani su alati koji pripadaju slobodnom softveru i/ili softveru otvorenog koda (FOSS) te njihova primjena na različita područja ljudske djelatnosti.

Vidjeli smo puno zanimljivih alata, koncepata i implementacija, ostvarili puno kontakata, dobili puno dobrih ideja te se osvjedočili da je put koji je GIS tim u IN2 grupi izabrao - upotreba FOS softvera za razvoj i implementaciju GIS rješenja - dobar put te da ga treba nastaviti slijediti.

U isto vrijeme, produbili smo našu suradnju sa SAIG-om te dogovorili nove korake u toj suradnji: pomaganje SAIG-u da uvedu integrirano razvojno okruženje kakvo smo mi već uveli u IN2 grupu, što bi i nama i open-source zajednici omogućilo lakšu i učinkovitiju suradnju na razvoju alata Kosmo.

IGEA proslavila 20. rođendan! 02.08.2010.

Tvrtka IGEA je 02. kolovoza 2010. godine proslavila 20. obljetnicu svog postojanja! Uz prigodnu slavljeničku tortu, što drugo nego poželjeti još puno uspješnih 'okruglih' obljetnica.

Španjolski GIS stručnjaci u posjeti IGEA-i i IN2 grupi 14.06.2010.

09.06.2010. U razdoblju od 7. do 9. lipnja 2010 imali smo čast i zadovoljstvo ugostiti GIS stručnjake i suvlasnike španjolske GIS tvrtke SAIG. U trodnevnom druženju Antonio Muñoz Rastrero i Carlos M. Navarro Aguilar održali su sastanke sa članovima GIS tima tvrtke IGEA i kroz predavanja i stručne prezentacije upoznali su nas sa novim komponentama svjetski poznate GIS open-source platforme Kosmo po kojemu je tvrtka SAIG poznata u GIS svijetu. Stručnjaci u SAIG-u, osim što razvijaju Kosmo platformu, razvijaju i složena GIS programska rješenja za područje Španjolske, Meksika i Južne Amerike. Gosti iz Španjolske ujedno su posjetili i znamenitosti Varaždina, te sjedište IN2 tvrtke u Zagrebu.

Platforma Kosmo je GIS programska platforma razvijena u programskom jeziku Java na open-source platformi JUMP. Podržava sve osnovne i napredne GIS funkcionalnosti, OGC servise, rad s raznim bazama podataka s GIS proširenjem itd.

Tvrtka IGEA aktivno koristi platformu Kosmo u svojim GIS projektima, a tvrtke IGEA i SAIG u budućnosti planiraju zajednički raditi na daljnjem razvoju Kosmo platforme te pojačati suradnju i razmjenu iskustava u izradi GIS rješenja.

Tomislav Perović novi član Uprave IN2, zadužen za financije05.02.2010.

U skladu s planovima širenja IN2 Grupe, tržišnog lidera u području razvoja visokotehnoloških informatičkih rješenja, Uprava IN2 Zagreb je ojačana četvrtim članom zaduženim za vođenje financija IN2 Zagreb, odnosno za koordiniranje financija cijele Grupe u cilju optimizacije poslovanja; Anti Mandiću, predsjedniku Uprave IN2, te članovima Uprave Tanji Pušelj Ostroški i Borisu Bauku se od 1. veljače u Upravi IN2 Zagreb pridružio i Tomislav Perović, dosadašnji direktor hrvatske podružnice jedne od vodećih svjetskih tvrtki za savjetovanje i usluge u poslovanju nekretninama Colliers Internationala. 

Tomislav Perović rođen je 1971. godine u Osijeku. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 1996. godine, te se nastavio uspješno profesionalno usavršavati, posebice kroz programe međunarodnih poslovnih škola i organizacija (PricewaterhouseCoopers-a, INSEAD-a, IMD-a, IEDC-a i Euromoney Training-a).

Poslovnu karijeru započeo je u Pricewaterhouseu na poslovima revizije i poslovnog savjetovanja prilikom preuzimanja u zemlji i inozemstvu. Godine 2000. godine zapošljava se u Tvornici duhana Rovinj na mjestu pomoćnika financijskog direktora za poslove kontrolinga, analize i izvještavanja. Tri godine radi na projektima ERP rješenja, izvještavanja i analize, preuzimanja, strateškog pozicioniranja i reorganizacije tvrtke. Stvaranjem Adris grupe postaje direktorom razvoja Grupe u kojoj je, do preuzimanja nove dužnosti, zadužen za strateške projekte. U skladu s ukupnim restrukturiranjem u Adris grupi 2005. godine Tomislav Perović postaje direktor društva Adria Resorts, tvrtke koja upravlja turističkim dijelom Adris Grupe. U travnju 2007. godine prelazi na poziciju direktora hrvatske podružnice jedne od najvećih svjetskih konzultantskih kuća za nekretnine, Colliers Internationala.

IN2 Grupa, tržišni lider u području razvoja visokotehnoloških informatičkih rješenja, se trenutno sastoji od 10 tvrtki od kojih su pet u Hrvatskoj (IN2 Zagreb, IGEA, INsig2, Info Opus, Grad), dvije u BiH (IN2 Sarajevo, MegaIN2 Orašje) te po jedna u Srbiji (IN2 Beograd), Sloveniji (IN2 Koper)  i Makedoniji (IN2 Skopje). Ukupan broj zaposlenih u IN2 Grupi je oko 354, od čega u IN2 Zagreb 186. U 2008. godini su tvrtke IN2 Zagreb, IGEA i INsig2 bile uvrštene među 100 najvećih tvrtki u Hrvatskoj po dobiti (izvor:Infotrend). 

Tvrtka IGEA posluje na novoj adresi 26.10.2009.

26.10.2009. - Tvrtka IGEA, od 26. listopada 2009. godine nalazi se u novom, većem i modernijem poslovnom prostoru. Vjerujemo da ćemo u novom poslovnom prostoru našim djelatnicima omogućiti bolje radne uvjete i pružiti našim suradnicima kvalitetniju uslugu  Gdje se točno nalazimo moguće je pogledati na karti ovdje kao i na Google maps lokaciji


Nova adresa:
IGEA d.o.o.
Frana Supila 7/b (2. kat)
42000 Varaždin

Telefon: +385 42 556 700 (centrala)
Telefax: +385 42 556 701

Održan Dan Intergraph partnera 2009 17.09.2009.

17. rujan 2009. - Dana 16. rujna 2009. godine u prostorima Hypo Centra u Zagrebu održan je skup pod nazivom „Dan Intergraph partnera 2009”. Riječ je o tradicionalnom susretu kojeg svake godine organiziraju hrvatske tvrtke koje na našem tržištu i u regiji zastupaju, prodaju i implementiraju softverska rješenja američke firme Intergraph.

Intergraph  je druga najveća svjetska  korporacija u području računalne podrške za prezentaciju, obradu, analizu i upravljanje geografskim podacima, posebno u domeni GIS-a (Geografski Informacijski Sustavi), računalne kartografije, kao i inženjerskog projektiranja, transporta, sigurnosti i vojnih sustava. Kompanija je osnovana u Huntsvillu (SAD) 1968. godine, a u Hrvatskoj je prisutna preko dvadeset godina s GIS tehnologijom, gdje trenutno djeluje preko partnerskih tvrtki: IGEA, Geofoto, TEB Informatika, Ekonerg i KvarnerCAD.

Uz organizacijske novosti iz kompanije, te tehnološke novine vezane uz široku gamu Intergraph proizvoda, predstavljene od strane principala, posjetiteljima su posebno prezentirane i aktualne vijesti vezane uz INSPIRE direktivu (Infrastructure for Spatial Information in EU) i njezinu primjenu u Hrvatskoj kroz NIPP (Nacionalna infrastruktura prostornih podataka), o čemu je kao gost govorio prof. dr.sc. Željko Bačić, ravnatelj Državne geodetske uprave.

Jednako su bila zanimljiva i ostala pozvana predavanja na temu obrazovanja stručnjaka za GIS, kao i osvrt na aktualnu tehnologiju koja utječe na formiranje i održavanje posebnih društvenih grupa.

Uz to, tvrtke partneri prezentirale su i odabrane GIS projekte i zanimljive teme vezane uz primjenu GIS tehnologije i Intergraph alata i proizvoda, a sve su teme bile s interesom prihvaćene od strane preko stotinu sudionika koji su prisustvovali ovogodišnjem Danu Intergraph partnera.
 

Djelatnici IGEA-e na GR8 konferenciji u Kopenhagenu 18.05.2009.

18.05.2009. - Kolege Ladislav Mačkala i Ivan Šantek (IGEA) prisustvovali su GR8 konferenciji u Kopenhagenu, organizirana od strane Javagruppen (danska JUG), u suradnji sa SpringSource-om na temu dinamičkog jezika Groovy, Grails web framework-a, Griffon Swing framework-a i ostalih tehnologija.

Tvrtka IGEA izgradila prostorni informacijski sustav za Grad Varaždin 18.04.2008

18. travnja 2008. - Tvrtka IGEA, članica IN2 grupe, razvila je i implementirala WEB GIS preglednik za potrebe Grada Varaždina koji je od nedavno, putem Interneta,  dostupan građanima i institucijama. Novi sustav omogućava detaljan uvid u aktualno zemljišno i prostorno stanje Varaždina. U pozadini razvijenog servisa implementiran  je složen informacijski sustav kojim se prikupljaju i uređuju prostorni podaci i podržavaju poslovni procesi u Upravnom odjelu za komunalni sustav, urbanizam i zaštitu okoline grada Varaždina.